Wie is wie bij AV Zaanland

Heb je een vraag en je wilt iemand spreken of mailen, zoek dan hieronder bij wie je terecht kunt:

Commissies van AV Zaanland

Jeugdcoördinator: Kim Vos

Kim Vos coördineert alle activiteiten voor de jeugd. Kim heeft nauw contact met de trainers en weet wat er speelt. Kim is ook direct betrokken bij de clubkampioenschappen, competitie wedstrijden en het scholentoernooi.
Je kunt Kim ook benaderen als je een keer wilt komen trainen of als je wilt kijken of atletiek iets voor jou of voor je kind is.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Jeugdcommissie: Ans Bakker en Merit Ruys

De jeugdcommissie bestaat uit Merit Ruys en Ans Bakker. In samenspraak met de jeugdcoördinator organiseren zij activiteiten voor de jeugd, zijn een vraagbaak in de kantine. Zorgen voor aanwezigheidslijsten, prestatielijsten, randvoorwaarden bij speciale trainingen, en de grote clubactie.

Ze zorgen voor de kantine tijdens de trainingen, plakken indien nodig pleisters, troosten, feliciteren als je jarig bent, en zorgen voor een kopje thee na de training.  

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Trainerscoördinator Baanatletiek: Vacant. Meld je aan!

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Trainerscoördinator Wegatletiek: Vacant. Meld je aan!

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Commissie Wegatletiek: Henk Vos

Henk organiseert de wegwedstrijden van AV Zaanland. Hij regelt de inschrijvingen, verwerkt de uitslagen en het Loopklassement. Henk coördineert ook de vele vrijwilligers die telkens nodig zijn om het parcours af te zetten, start en finish op te bouwen, voorfietsers, verkeersregelaars. Kortom, Henk kan altijd een helpende hand gebruiken. Mail Henk!

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

 

Juryzaken: Jan de Boer

Jan bewaakt en coördineert diverse juryactiviteiten die samenhangen met de baanatletiek/wedstrijden bij Zaanland.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Kantine commisie: Venny Snijders

Venny Snijders

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Dam tot Dam arrangement: Peter Scheijde & Sabine van Bree

Peter & Sabine organiseren elk jaar het Dam tot Dam arrangement. 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 Ledenadministratie: Eric Fris

Eric houdt het ledenbestand van AV Zaanland up-to date middels een periodieke opgave van mutaties aan de atletiekunie (inschrijvingen, uitschrijvingen, adreswijzigingen e.d.). Verder int Eric de contributie en bewaakt hij eventuele betalingsachterstanden.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Website: René Bouwmeester, Esther Bochove, Mike Alders en Ron van der Vorm

Het websiteteam zorgt dat de website er is en up to date blijft. Wij schrijven zelf artikelen, we zijn echter vooral afhankelijk van nieuwsberichten en uitslagen die ons worden aangeleverd. Als je informatie hebt voor de site, mail ons dan. Wij plaatsen het doorgaans snel en delen het indien nodig ook via ons twitter account

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bestuur van AV Zaanland

Voorzitter: Fons Kuijk

De voorzitter leidt vergaderingen en heeft contacten met externe partijen zoals de gemeente, de atletiekunie en andere atletiekverenigingen. De voorzitter is verantwoordelijk voor het intern ‘managen’ van de organisatie en is daartoe ontvankelijk voor signalen vanuit de vereniging.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Secretaris: Wilma Jonker

De secretaris werkt nauw samen met de voorzitter en penningmeester van het bestuur. De secretaris stelt in overleg met de voorzitter de agenda op voor de bestuursvergaderingen en de Algemene Leden Vergadering en notuleert de vergaderingen. 

De secretaris probeert binnenkomende post zo snel mogelijk te beantwoorden en/of zorgt ervoor dat alles bij de juiste mensen terecht komt. Verder legt de secretaris bestuurs- en verenigingsafspraken vast. Nieuwe ideeën, algemene vragen, tips en klachten komen bij de secretaris binnen. Ook regelt de secretaris baan- en kantine verhuur en zorgt de secretaris ervoor dat dit in de kalender op de website komt. 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Penningmeester: Astrid Vleeshakker

De penningmeester verzorgt de financiële kant van de vereniging.
Uitgaande facturen worden opgemaakt en verstuurd. Vervolgens wordt de ontvangst van de betaling bewaakt.
Inkomende facturen worden beoordeeld en, indien goed gekeurd, betaald.
Verder verzorgt de penningmeester de jaarlijkse begroting en jaarrekening van de vereniging.
De boekhouding wordt online bijgehouden, gecontroleerd en bewaakt, in samenwerking met een assistent-penningmeester.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.